Обмін і повернення

Як повернути або обміняти товар, якщо він вам не підійшов?

Згідно Закону України "Про захист прав споживачів", ви маєте право повернути або обміняти товар, який вам не підійшов, протягом 14 днів. Це можливо в тому випадку, якщо товар не був у використанні, збережений його товарний вигляд і заводське пакування. Для узгодження повернення чи обміну просто зв’яжіться з нами по одному з контактних телефонів або напишіть на holster.com.ua@gmail.com.

Яка процедура обміну/повернення?

Товар, що не підійшов, потрібно відправити назад Новою Поштою.

Адреса для повернення: м. Вишневе, відділення №16 (вул. Першотравнева, 24 Г, прим. 6, 7), отримувач ФОП Прокопець Сергій Олександрович, +380931157373.

Після відправки повідомте нам, будь ласка, номер ТТН будь-яким зручним для вас способом. Якщо вам потрібне повернення коштів, а не обмін, мы попросимо вас надати реквізити отримувача: номер карти та ПІБ власника. Ви можете вкласти папірець з цими даними прямо в посилку або написати нам на пошту.

Важливо! При поверненні товару курьерською службою повернення грошей можливе тільки безготівковим способом. Будь ласка, не відправляйте нам товари назад з післяплатою: такі посилки ми забирати не будемо.

Ми повернемо гроші на вашу картку протягом 1-3 днів з моменту отримання повернення.

Хто оплачує послуги перевізника?

Це залежить від того, з якої причини ви повертаєте/міняєте товар. Якщо мала місце помилка магазина, якщо ви отримали товар з дефектом або товар, що не відповідає опису, ми оплатимо всі транспортні витрати на повернення та/або обмін. Якщо з товаром все гаразд, але він вам із якоїсь причини не підходить (наприклад, невірно обрали модель, або просто вживу товар вам суб’єктивно не подобається), повернення оплачуєте ви.

Щоб не платити за зворотну доставку, ви можете скористатися послугою "Легке повернення" від Нової Пошти. Докладніше: https://novaposhta.ua/lp/

Найголовніше, не хвилюйтеся! Ми завжди йдемо назустріч покупцю, повернення чи обмін товару не принесе вам жодного клопоту :-).